Friday, May 18, 2007

我也是個麻煩小子阿











The Jesus and Mary Chain - I Love Rock 'n Roll

I had trouble but I found my star
我惹了麻煩,但找到了我的偶像
I found myself an electric guitar
替自己弄了把電吉他
Well I was some kind of messed up kid
我也是個麻煩小子阿
Now look what you did
現在看看你做了什麼
Look what you did
看看你做了什麼
You made me, yeah
是你讓我變成這樣
You make me, yeah
變成現在的我阿

Well I'm not preaching or making a case
我不是在傳教或是無聊的工作
I'm not trying to make the world a better place
我也沒有想試著讓這世界變的更好
Well I ain't evil, but I ain't good
我不邪惡,但我也不是好人
I did what I could
我只是做我能作的
I did what I could
我盡我所能
To save me, yeah
從這無聊的生活
To save me, yeah
拯救我自己

I love rock'n'roll
我愛死搖滾樂了
I love what I'm do-ooing
我愛我正在作的事情
I need rock'n'roll
我不能沒有搖滾樂
Gets me where I'm going
它領著我,往我將要去的地方

Don't need money if you've got soul
不管你青春或是老去
And it don't matter if you're young or you're old
你不需要金錢,如果你已擁有靈魂
Well I don't worry what the people say
我不在乎人們怎麼說
They say what they say
他們說他們的
I go my own way
我要做我自己
But that's me, yeah
這就是我
It suits me, yeah
最適合我的樣子

Don't need anyone
我什麼都不要
Don't need anything
不要任何東西
Don't need anybody
不要任何人
I need rock'n'roll
我只要搖滾樂

1 comment:

KASIM said...

好聽~